Monday, June 4, 2012

Ξεφτιλισμένοι, ξετσίπωτοι εκβιαστές της ελπίδας


Όχι δεν θα ψηφίσω αυτούς που οδήγησαν τη χώρα μου στο έρεβος.
Όχι σ' αυτούς που μετρούν τις αναπνοές μου
Όχι σ’ αυτούς που απειλούν κι εκβιάζουν τη ψήφο μου
Όχι σε όσους άφησαν τους ανήμπορους όλης της χώρας στην καταδίκη τους
Όχι σε αυτούς που στέρησαν την περίθαλψη, τα φάρμακα, την υγεία
Όχι σε όσους παίζουν με την παιδεία, με το όνειρο, με τις ζωές ενός λαού
Όχι σε όσους άφησαν τους "προστάτες" να λεηλατήσουν τη χώρα μου
Όχι σε αυτούς που πήραν "υπόγεια" δισεκατομμύρια για να βάλουν μια χώρα στη μέγγενη
Όχι σε αυτούς που θα πουλήσουν εκτός απ’ τη ψυχή τους και την ιστορία μου
Όχι σε όσους έπαιξαν με την ανοχή, την αξιοπρέπεια, το ήθος
Όχι σε όλους όσους για χρόνια έδειξα εγκαρτέρηση και πίστη
Όχι σε αυτούς που στέρησαν την ελπίδα από τους νέους
Όχι στους εγκάθετους και πληρωμένους δολοφόνους της χώρας μου
Όχι άλλα παιχνίδια με όσους αργοπεθαίνουν…..γιατί δεν έχουν το αυτονόητο, αυτό που πλήρωναν χρόνια τώρα, τα φάρμακά τους......

Γιατί δεν υπάρχει τίποτα πιο χυδαίο, πιο αποκρουστικά άγριο από το να εκβιάζεις στερώντας το δικαίωμα της υγείας, της ζωής από εκείνους που δικαιούνται να ελπίζουν…..στη σωτηρία τους!

No comments:

Post a Comment