Monday, May 28, 2012

Verdammter Grieche = Καταραμένε Έλληνα



Ο Γερμανός ποιητής, ιστορικός και φιλόσοφος Schiller είπε:

«Καταραμένε Έλληνα, τα βρήκες όλα, φιλοσοφία, γεωμετρία, φυσική, αστρονομία' τίποτε δεν άφησε για μας». 

The German poet, historian and philosopher Schiller said: “Cursed Greek, you have discovered everything: philosophy, geometry, physics, astronomy... you have left nothing for us.”

Verdammter Grieche

Καταραμένε Έλληνα,

Wohin ich mein Denken drehe,

όπου να γυρίσω τη σκέψη μου,

wohin ich meine Seele wende

όπου και να στρέψω τη ψυχή μου,

sehe ich dich, finde ich dich

μπροστά μου σε βρίσκω!

sehne ich mich nach Kunst, Poesie, Theater, Architektur

Αν τέχνη λαχταρώ, ποίηση, θέατρο, αρχιτεκτονική,

bist du davor,erster, unübertroffen.

εσύ μπροστά μου, πρώτος και αξεπέραστος...

Suche ich nach Wissenschaft, Mathematik, Philosophie, Medizin

Αν επιστήμη αναζητώ, μαθηματικά, φιλοσοφία, ιατρική,

bist du führend und unüberwindbar.

κορυφαίος και ανυπέρβλητος...

Durste ich nach Demokratie Fairness und Gleichheit,

Αν για δημοκρατία διψώ, ισονομία και ισότητα,

bist du vor mir, unachahmbar konkurrenzlos

εσύ ξανά μπροστά μου, ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος.

Verfluchter Grieche...Verfluchtes Wissen

Καταραμένε Έλληνα... Καταραμένη γνώση.

Warum soll ich dich berühren?

Γιατί να σε αγγίξω;

Um zu spüren, wie klein ich bin, unwichtig, unbedeutend?

Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;

Warum lassen Sie mich nicht in mein Elend und in meine Sorglosigkeit

Γιατί δεν με αφήνετε στη δύστυχη ανεμελιά μου






Απόσπασμα από τα σχόλια Cristine Lagarde on FB

                                                                                                           




     του Γιάννη Λοστορίδη

1 comment:

  1. ti sxolia? ta logia einai perita!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete